تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

کانکس ساندویچ پانلی

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱ ق.ظ

کانکس ساندویچ پانل


کانکس ساندویچ پانلی

کانکس ساندویچ پانل کانکسی می باشد که از جنس ساندویچ پانل ساخته شده است. ساندویچ پانل ها محصولات پیش ساخته بزرگی می باشند که معمولا شامل دو لایه ورق فلزی بوده، با یک هسته ثابت که به عنوان عایق بین آن هاست. دو لایه ورق آن از ورق آلوزینک(ترکیب آلمینیوم و زینک)،گالوانیزه(آهنی است که با روی پوشانده شده باشد) و آلمینیوم می باشد وعایق ساندویچ پانل ها از موادی مانند پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند.

ساندویچ پانل ها در بسیاری از مکان ها کاربرد دارند از جمله: استفاده ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در سردخانه ها، استفاده از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در سالن‌های ورزشی، استفاده از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در سوله‌های و سازه های صنعتی، استفاده ازساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در سالن کارخانه‌ها، استفاده از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در کانکس‌ها و اتاقک های تمیز ، استفاده ازساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در ویلاهای پیش‌ساخته.

چند ویژگی اصلی ساندویچ پانل از جمله ویژگی های بسیار زیاد ساندویچ پانل ها می توان به موارد روبرو اشاره کرد: ساندویچ پانل مقاوم در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی، ساندویچ پانل مقاوم در برابر حشرات، ساندویچ پانل محافظ محیط زیست ، سبکی ، اجرای سریع سازه های مورد هدف، ساندویچ پانل غیرقابل اشتعال و مقاوم در برابر آتش‌سوزی، ساندویچ پانل مقاوم در برابر باد و رانش زمین و زلزله، ساندویچ پانل عایق رطوبت، گرما، صدا و نور ( عایق اشعه ماورا بنفش).

ساندویچ پانل سقفی با دارا بودن ضریب حرارتی بسیار پایین بهترین نوع عایق صنعتی جهت پوشش سقف می باشد. به دلیل داشتن یک خط منحصربفرد در رول فرم ساندویچ پانل سقفی، بهترین نوع آب‌بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو ساندویچ پانل سقفی را بر روی یکدیگر ممکن می‌سازد. عرض مفید ساندویچ پانل سقفی 00/1 سانتی‌متر می‌باشد.

ساندویچ پانل دیواری یکی از بهترین گزینه‌ها جهت پوشش دیوارهای فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش‌ساخته، اتاقک های تمیز و می‌باشد. این ساندویچ پانل با عرض مفید 14/1 متر سهولت در طراحی فضاها را فراهم می‌کند. گستره ضخامت از ۴ تا 1۵ سانتی‌متر در این نوع ساندویچ پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف را فراهم می‌کند. ساندویچ پانل دیواری در نما، دیوار پارتیشن و سقف استفاده می‌شود. کاربردی عمومی آن عبارتند از ساختمان‌های صنعتی، اداری و تجاری، سالن‌های ورزشی، انبارها و نیروگاه ها . همچنین ساندویچ پانل دیواری برای استفاده در ساختمان‌های صنایع مواد غذایی و صنایعی که خواستار اتاق های تمیز می باشد، مناسب می‌باشد.

انواع کانکس های ساندویچ پانلی

همچنین کانکس های ساندویچ پانل انواع مختلفی دارد که می توان موارد زیر را نام برد:

ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی و دیواری

ساندویچ پانل سقفی و دیواری با پوشش گالوانیزه

عایق حرارتی (پانل سقفی)

مزایای ساندویچ پانل

عایق بسیار قوی انرژی ساندویچ پانل.

سبک بودن ساندویچ پانل در مقایسه با سایر مصالح.

قیمت تمام شده بسیار ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی.

قابل شستشو بودن ساندویچ پانل.

نصب و اجاری آسان و سریع ساندویچ پانل.

رنگ بندی های متنوع ساندویچ پانل.

عایق صوتی مطلوب ساندویچ پانل.

مقاومت زیاد ساندویچ پانل در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله.

افزایش عمر مفید سازه.

قابلیت انعطاف پذیری زیاد ساندویچ پانل جهت استفاده در طرح های خاص.

مقاومت بالای ساندویچ پانل در برابر حلال ها و عدم خوردندگی در محیط های بازی و اسیدی.

سازه های ساخته شده از ساندویچ پانل در سازمان ها ، ادارات ، پروژه های عمرانی مختلف ، کارگاه ها و کارخانه ها ، فروشگاه ها ، اماکن تفریحی ، اماکن زیارتی ، تفرجگاهها ، رستورانها ، پروژه های راهسازی ، سدسازی ، پتروشیمی و ساختمانی ، مغازه ها و سوپر مارکت ها ، اماکن مسکونی و ویلایی و . . . به کار برده می شود.

  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی