تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

کانکس چرخدار

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ق.ظ

یکی دیگر از محصولات پر مخاطب میهن کانکس ، کانکس چرخدار ، یا همان کانکس متحرک می باشد ، همانطور که از نام این کانکس نیز مشخص است ، کانکس چرخدار مجهز به چرخ هایی در زیر آن می باشد که امکان حرکت دادن آن را می دهد.، این نوع از کانکس ها با توجه به نیاز و درخواست مشتری ساخته می شود این نوع از کانکس ها در بازار به کانکس های متحرک و کانکس های سیار نیز شناخته می شود.از کانکس های چرخداردر کاربری های مختلغی استفاده می شود از جمله موارد استفاده کانکس چرخدار می توان به کاربری های زیر اشاره کرد :

کانکس سرویس بهداشتی ، نگهبانی ، آبدارخانه ، کارگری ، تجهیزات کارگاهی ..... برای مثال در پروژه های راهسازی از کانکس چرخدار استفاده می شود که بتوانند به راحتی کانکس خود را جابجا کنند و در طی مسیر که در پروژه راهسازی و .. فقط با یک کشنده معمولی می توانند کانکس چرخدار را جابجا کننو و احتیاجی به جرثقیل دیگر ندارند.

و در بعضی از اورژانس های شهرستان ها و تهران کانکس های چرخ دار موجود دارند که در ایام تعطیلات عید نوروز و یا در تعطیلات تابستان بصورت اورژانس سیار در کنار جاده ها یا میادین اصلی شهر آماده کمک رسانی به مسافرین هستند، که بعد از تعطیلات کانکس های چرخدار را به محل قبلی جابجا می شوند .

شما میتوانید به راحتی کانکس های خود را چرخ دار کنید. انواع چرخهای موجود در بازار را میتوان به کانکس ها نصب کرد مثلا" چرخهای پیکانی،  چرخهای لندروری و در بعضی موارد چرخهای گاری دستی.

 قیمت کانکس چرخدار با توجه به موارد استفاده ای که به صورت اختصاصی برای آن طراحی شده ، متریال مصرفی  ، پلان کانکس و ابعاد و اندازه ی کانکس چرخدار محاسبه می شود ، جهت سفارش و خرید کانکس چرخدار می توانید با مشاورین ما در میهن کانکس تماس گرفته و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۱۷
  • ۱۲۸ نمایش
  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی