تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

کانکس سرویس بهداشتی

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ

کانکس سرویس بهداشتی

یکی دیگر از خدماتی که صنعت کانکس سازی به جامعه ارائه نموده است کانکس سرویس بهداشتی می باشد . از جمله مسائل مهم و ضروری اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی در بین افراد یک جامعه است. نیاز به سرویس بهداشتی در همه ی مناطق احساس می شود. به عنوان مثال در اکثر پروژهای عمرانی در کشور که در بیابانهای دور افتاده می باشد کانکس سرویس بهداشتی سریعترین و ارزانترین انتخاب می باشد. با توجه به سرعت در راه اندازی و همچنین عدم نیاز به مصالح و عدم نیاز به خرابی پس از اتمام پروژه و ... یک راهکار مناسب موقت در بسیاری از مکان ها است هرچند که این کانکس را می توان به عنوان یک انتخاب طولانی مدت برای یک محل نظر گرفت.

این کانکس ها قابلیت ساخت در ابعاد مختلف را دارا می باشند و با توجه به نیاز خریدار می توان آن ها را بصورت چرخ دار تولید کرد تا قابلیت جابجایی را نیز داشته باشند.
جهت خروج فاضلاب از  کانکس های سرویس بهداشتی نوعی منبع پلاستیک به نام سبتیک استفاده می شود که این منیع در زیر کانکس قرار می گیرد.
امروزه کانکس های سرویس بهداشتی چرخ دار به دلیل قابلیت حمل و جابجایی آسانی که دارند مورد استقبال کارفرمایان قرار گرفته اند. این کانکس های سیار به آسانی قابل نصب و راه اندازی می باشند.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

در تمام این نوع کانکس ها لوله کشی به صورت روکار با لوله های سفید رنگ انجام شده است. در راهروهای کانکس چندین پریز برق قرار گرفته است. همچنین این راهروها مجهز به هواکش و دریچه به صورت مجزا می باشند.

واحد شمارش سرویس بهداشتی چشمه است . کانکس های سرویس بهداشتی به صورت تک چشمه، دو چشمه، سه چشمه یا بیشتر، کانکس سرویس بهداشتی و حمام تولید و عرضه می شوند. قابل ذکر است بزرگترین کانکس سرویس بهداشتی که در ایران ساخته شده دارای ۲۴ چشمه می باشد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۲۴
  • ۱۸۵ نمایش
  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی