تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

تعریف کانکس

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ

                                              کانکس  

کانکس اصطلاحا به اتاق های آماده که جنس آنها از مواد اولیه با کیفیت بالا و بسیار سبک می باشد، گفته می شود. در کل بـه اتاقهای از پیش ساخته ای برای اقامت و انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی مکانهای جغرافیایی تولید و ساخته گردد کانکس گفته می شود. به تعریفی دیگر، کانکس به یک یا چندین اتاقک پیش ساخته که در کنار هم قرار گرفته اند که اجزاء اصلی آن را ورق گالوانیزه و پروفیل میباشد، اطلاق می شود. این سازه ها قابل حمل وجابجا کردن می باشد و در مواقعی که امکان ساخت بناهای سنتی نباشد از کانکس استفاده می شود که دارای عایق پلی استایرن یا پلی یورتان میباشد .

از دیگر ویژگی های ساندویچ پانل امکان جابجایی کانکس و حمل ونقل آن است.

کانکس این قابلیت را نسبت خانه دارد که طرح های مختلفی را می توان در تهیه آن به کار برد.

زمانی که شما در مکانی می خواهید اقامت داشته باشید چه از نظر اقامت کاری یا اقامت مسکونی خانه پیش ساخته بهترین مورد برای شما است .

مسائل کاربردی کانکس بسیار است که یکی انعطاف پذیری خانه پیش ساخته در تهیه است یعنی میتوان در تهیه تولید خانه پیش ساخته طرح ها ونقشه های مختلف ی را کار برد تا کانکس بتواند نیاز هر کس را بر طرف نماید.

کانکس مسکونی میتواند برای شما آشپزخانه, سرویس بهداشتی, اتاق خواب , سالن پذیرایی, انباری و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید را فراهم نماید.

مهمترین دلیل استفاده از یک کانکس نیز خاصیت آماده بودن آن و همچنین با سرعت قابل نصب و استفاده بودن می باشد. زیرا فقط کافی ست شما یک کانکس را که در حیطه کاری و مورد استفاده شما می باشد، سفارش دهید و در صورت اختصاصی نبودن طرح کانکس و اندازه های آن، می توانید در کسری از زمان و در طول چند ساعت آن را در محل مناسب نصب نمایید و بلافاصله از آن استفاده نمایید.

امروزه بسیاری از بخش های مختلف یک شرکت یا کارخانه با کانکس ها راه اندازی می شود و با توجه به مقاوت خوب و طرح های نوین کانکس ها، در آینده بسیاری از بخش های محوطه ای شرکت ها و کارخانه ها با کانکس ها ساخته خواهد شد. حتی امروزه کانکس های مسکونی نیز ساخته شده است و در بسیاری از ویلا ها و زمین هایی که نیاز به یک محل اسکان دارند و همچنین فرصت کافی برای ساخت یک بنا را نداریم، و همچنین نمی خواهیم هزینه ی زیادی برای ساخت بنا اختصاص دهیم، می توانیم از کانکس های مسکونی استفاده نماییم.

حال اگر بخواهیم معنای جامع و کاملی برای سوال کانکس چیست و کلمه کانکس به شما ارائه دهیم، می توانیم کانکس را یک کمپ فلزی تعریف کنیم که  انسان و وسایل انسان را در مقابل سرما و گرما و باران و باد و سایر عوامل محیطی محافظت می نماید.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • ۱۳۲ نمایش
  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی