تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

کانکس نگهبانی

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ

کانکس نگهبانی



کانکس نگهبانی در ابعاد های مختلف و طرح های متنوع ساخته می شود. کانکس نگهبانی جهت استفاده درفضای سبز پارک ها ، در پروژه های ساختمانی ، راه سازی ، مجموعه های تجاری ، بیمارستان ها و ارگان های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گاهی در بخش هایی از شهر یا جلوی ساختمان ها، یا بیمارستان ها، یا حتی جلوی ورودی پارکینگ جهت کنترل ورود و خروج و نظارت و همچنین جهت دیدبانی و حراست و نگهبانی مورد استفاده قرار می گردد، این نوع کانکس را به گونه ای طراحی میکنند که فرد نگهبان به اطراف به طور کامل تسلط داشته باشد و بتواند کل محیط را کنترل داشته باشد.

در طراحی نمای بیرونی کانکس می توان از نماهای مختلفی مانند کامپوزیت، نمای سایدینگ، نمای گالوانیزه فرم دار استفاده نمود.

کیوسک های نگهبانی داری سه ضلع پنجره خور ویک ضلع درب ورودی جهت اشراف کامل به محیط میباشد که میتوان با توجه به نیاز مشتری آن را طراحی نمود.

کانکس نگهبانی معمولا با ابعاد ۱٫۵×۱٫۵ متر ،  ۲×۱٫۵ متر ، ۲×۲ متر ، ۲٫۵×۲٫۵ متر ۲×۳ متر و ۳×۳ متر ساخته می شود، همچنین کانکس های نگهبانی محل استراحت نگهبان و یا سرایه دار می باشد  بنابراین می توان درابعاد ۲٫۴×۴ متر و ۲٫۴ × ۶ متر به صورت سالن و یا سالن به همراه آبادارخانه و سرویس بهداشتی طراحی و تولید کرد.


مشخصات اتاقک نگهبانی

بدنه کانکس ورق گالوانیزه با رنگ کوره ای

پوشش داخلی دیوار پوش P.V.C

تخته کف کانکس ازجنس MDF به ضخامت 16 میلیمتر

درب و پنجره آلمینیومی

کانکس ها ۴ ضلع می باشند که سه ضلع پنجره خور ویک ضلع درب ورودی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • ۲۰۲ نمایش
  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی