تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

نمای داخلی کانکس

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

برای اینکه داخل کانکس نمای زیبایی به خود بگیرد باید به نمای کانکس توجه داشت بدین منظور اولین جای کانکس که به چشم می خورد دیواره های کانکس می باشد.

دیوار کانکس را می توان به چند حالت پوشش داد که یکی از راه های پوشاندن دیوار داخلی کانکس استفاده از دیوارکوب در کانکس می باشد که به وسیله آن دیوار داخلی کانکس پوشانده می شود.

دیوار کوب ها دو نوع متفاوت دارند که هر یک از آن ها میتوان در داخل کانکس استفاده نمود اولین نوع دیوارکوب از جنس ام دی اف میباشد که با استفاده از آن میتوان نمای داخلی کانکس را ام دی اف کرد و نوع دیگر دیوارکوب ها از جنس پی وی سی میباشد که با استفاده از دیوار کوب پی وی سی میتوان به دیوارهای کانکس زیبایی داد.

یکی دیگر از راههای پوشاندن نمای کانکس استفاده از گچ می باشد از گچ سطح دیوار کانکس پوشانده میشود و شما میتوانید دیوار کانکس خود را رنگ آمیزی نمایید در این صورت کانکس مانند منزل رنگ و نقاشی می شود و کانکس مانند خانه جلوه میکند.

حال برای پوشاندن کف کانکس شما میتوانید از پارکت استفاده کنید در این صورت نمای کانکس خیلی زیبا میشود البته این یکی از راههای پر کردن کف کانکس میباشد شما می توانید از موکت نیز برای پر نمودن کف کانکس استفاده نمایید و کانکس خود را به هر رنگی که خواستید درآورید راه سوم برای کف کانکس استفاده از کف پوش میباشد کف پوش کف کانکس شما را می پوشاند و شما از استفاده از کانکس خود لذت میبرید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۴
  • ۱۵۲ نمایش
  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی