تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

تولیدکننده کانکس و ساختمان پیش ساخته

تولید و فروش انواع کانکس و خانه های پیش ساخته با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران

میهن کانکس تولید و فروش انواع کانکس وخانه های پیش ساخته و پپیچ و مهره ای ، سوله ، اداری ، ویلایی، مسکونی ،دکه ای ،مخابراتی،کارگاهی ،کارگری ، حفاری، مهندسی ،نگهبانی ،چرخدار ،فروشگاهی ،سرویس بهداشتی ،فست فوت ، در ابعاد و متریال گوناگون ،قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت نصب آسان تحویل فوری 24 ساعته
شرکت میهن کانکس یک از کارخانجات تولید کننده معتبر در کشور می باشد که در زمینه ساخت انواع کانکس همکاری با شرکت ها و نهاد های حقوقی و حقیقی را دارد میهن کانکس امکان ساخت کانکس در محل پروژه را می پذیرد و خانه پیش ساخته از نظر هزینه مقرون به صرفه ترین نوع ساختمان های می باشد .

پیوندهای روزانه

کانکس مسکونی

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ق.ظ

کانکس مسکونی

کانکس های مسکونی نوعی از کانکس ها می باشد که تمامی امکانات یک خانه شامل آشپزخانه و سرویس بهداشتی را دارد و در آن سیستم گرمایش و سرمایش پیش بینی شده است. بر اساس نیاز مشتری ابعاد آن بر اساس پلان طراحی شده می تواند بزرگ ، متوسط و یا کوچک باشد. کانکس های مسکونی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. کانکس های یک تیکه، دو قلو، چند قلو، و یا چند تیکه از انواع مختلفی از این دسته است که مورد استفاده قرار می گیرند.کانکس مسکونی یک تیکه معمولا در ابعاد بزرگی تولید می شوند. نوع دو طبقه و یا دوبلکس از این دسته کانکس ها در کارخانه ساخته شده و قطعات آن در محل مورد نظر مونتاژ و نصب می شوند.

اکنون دیگر تنها قابلیت قابل توجه کانکس ها انتقال سریع آن ها نیست ، امروزه کانکس ها طرفداران زیادی دارد، از جمه این موارد میتوان به قیمت مناسب آنها نسبت به ساخت و ساز سنتی و همچنین امکان تولید آن در طرح های مختلف و همچنین با مواد ساخت مختلف اشاره کرد.کانکس های مسکونی موارد مورد استفاده ی زیادی دارند از جمله این موارد می توان به کانکس های سرایداری برای آپارتمان ها یا باغ ها، کانکس های ویلایی برای زمین های شخصی ، کانکس های اسکان موقت برای پرسنل اداره اشاره کرد.در موارد مختلفی از کانکس های مسکونی استفاده می شود.در تمامی کانکس های مسکونی باید شرایط رفاهی مناسبی تعبیه شود ، به صورتی که تمامی فضا ها و موارد موجود در داخل محیط منزل مسکونی وجود دارد، در کانکس ها نیز امکان تعبیه آن وجود داشته باشد.سرویس بهداشتی و حمام جزء ضروری ترین کانکس های مسکونی می باشد، از دیگر نکات قابل توجه آن تهویه مناسب و مطلوب داخل کانکس می باشد.

همانطور که اشاره شد ایجاد امکانات رفاهی در کانکس های مسکونی حائز اهمیت میباشد. این امکانات باید با توجه به تعداد نفرات داخل کانکس تعبیه شوند. بعنوان مثال ظرفیت سیستم گرمایشی یا سرمایشی محیط داخل باید متناسب با فضای استفاده شده و تعداد نفرات ساکن در کانکس باشد. این کانکس ها را می توان بنا به درخواست و سفارش مشتری پارتیشن دار، مبله، دارای آشپزخانه و نمود.

معمولا شرکت های ساختمانی که پروژه هایی در خارج از شهر دارند ترجیح می دهند برای اسکان پرسنل خود تعداد زیادی کانکس سفارش بدهند. به این دلیل که این کانکس ها نسبت به منازل سنتی در مقابل زلزله و حشرات مقاوم تر بوده و به دلیل وجود عایق های قوی در دیواره ها و سقف، سرمایش و گرمایش با محیط بیرون نداشته و کاملا عایق می باشند.

برای ساخت کانکس های مسکونی نیاز به پلان آن است. معمولاً بخش طراحی آن به طور کلی به دو صورت می باشد، کانکس مسکونی اتاق بندی و کانکس به همراه سرویس بهداشتی،آشپزخانه و....

کانکس مسکونی در ابعاد استاندارد به طول ۴،۶،۸،۱۰،۱۲ متر قابل ارئه بوده و در صورت درخواست مشتریان امکان ارائه کانکس های مسکونی به متراژ دلخواه می باشد. برای فضاهای سفارشی بزرگ تر از ۴۲ متر, محصول در کارخانه تولید شده و در محل پروژه مونتاژ می شود. ماده مصرفی مورد استفاده در ساخت کانکس های مسکونی با توجه به اقلیم جغرافیایی و شرایط جوی محل متفاوت می باشد.

امکانات موجود در کانکس های مسکونی برق کشی کانکس ها به صورت روکار، آشپزخانه و سرویس بهداشتی دارای لوله های آب گرم، آشپزخانه به صورت دیفالت مجهز به سینک ظرف شویی، آب چکان، کابینت بالا و پایین، و در صورت سفارش امکان تعبیه کابینت های بیشتر و گاز رو میزی می باشد، درب و پنجره از جنس UPVC ، پارتیشن بندی همراه با درب، پنجره ها مجهز به حفاظ می باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۹
  • ۳۱۳ نمایش
  • سارا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی